ABO Filiaalbeheer

Meerdere filialen? ABO Software biedt de oplossing!

Meerdere filialen werken elk lokaal op hun eigen systeem en via een SOAP server wordt gemeenschappelijke info gesynchroniseerd.

Welke elementen gesynchroniseerd dienen te worden is vrij te kiezen. Zo kan bvb alle info m.b.t. klanten (naam, adres, …), artikelen (omschrijvingen, barcodes, maten, …), leveranciers e.d. of automatisch aangepast worden in filiaal 2 als deze gewijzigd zijn door filiaal 1.

 

Mogelijkheden winkelbeheer

Het opmaken van bestellingen, kasticketten en facturen is gebruiksvriendelijk en snel aan te leren aan het winkelpersoneel.

Ieder filiaal kan dagelijks zijn kascontrole uitvoeren en zijn dagoverzichten afdrukken.

Het gebruik van barcodes is standaard voorzien.

Goederen die vanuit de centrale worden verstuurd naar andere filialen (via uitgaande transferten),  kunnen eenvoudig door de filialen worden in ontvangst worden genomen door gebruik te maken van de reeds aangemaakte bon van de centrale. Het filiaal moet -na aanmaak van de inkomende transfert en controle- de ontvangst in eigen stock dan enkel nog bevestigen.

 

Kenmerken ABO beheer Filiaal

► Aanmaken van nieuwe producten kan op ALLE locaties. Iedere winkel aangesloten op de SOAP server van ABO, krijgt binnen de 60 seconden een automatisch update.
► Klanten kunnen via het systeem automatisch worden aangemaakt in alle filialen. Zo is een klant direct gekend bij al uw winkels.
► Met één muisklik krijg de winkel de voorraad van een product in ieder filiaal. Bij stockbreuk in de eigen winkel kan zo zonder tijdverlies de totale voorraad worden nagezien.
► Inscannen en uitscannen voor interne stocktransferten is standaard voorzien. Snel stock verplaatsen met volledige controle op stock per filiaal.

 

» Overzicht prijzen administratieve software

» naar ABO Admin stockbeheer en facturatie

» naar ABO Count boekhoudpakket

Wilt u meer informatie?