Reparatiebeheer

Deze cursus m.b.t. de module "ABO Reparatiebeheer" kan nuttig zijn indien:

•uw onderneming meerdere techniekers in huis en op de baan heeft (planning, opvolging)

•de reparatiedienst onder een afzonderlijke afdeling valt en communicatie m.b.t. herstellingen een belangrijk element is

•u zelf autonoom alle herstellingen afhandelt en een goede opvolging/afhandeling wenst

 

 

Komt o.m. aan bod in deze opleiding:

•Techniekers aanmaken en instellingen

•Algemeen hersteloverzicht: mogelijke filters/selecties, zoeken op merk

•Aanmaak van nieuwe herstelling via beschikbare data historiek klant

•Toevoegen van extra uitleg, innen van voorschot

•Lijsten: defecten, status, serienummers

•Planning en reparatiedatum, locatie, afgewerkt of niet?

•Communicatie via SMS, e-mail (gebruik standaard teksten), telefoon (toegevoegd als contact)

•Interactie verkoopafdeling <> # herstellers technische dienst

•Afdrukken van ticket, reparatiebon, werkfiche, verzendnota, bestek, etiketten

•Agenda: mogelijke weergaven

•Agenda: toevoegen nieuw item, mogelijke attributen en instellingen

•Agendabeheer: opname planning/consultatie vanuit verkoopsdocumenten/reparaties

Wilt u meer informatie?