Special PC & IT 1 dag

Opleiding toegespitst op het specifieke gebeuren in PC speciaalzaken.

 

? Wist u dat...

•via XML-link distributeurs uw zaak steeds up-to-date met voorraden en verkoopprijzen van Ingram Micro, Tech Data e.a. kan zijn?

•actuele gegevens via automatische synchronisatie op uw website verschijnen? Dus steeds correcte beschikbaarheden en actuele prijzen.

•technische specs en foto's makkelijk via webcrawler kunnen worden opgehaald?

•u prijslijsten van andere leveranciers simpelweg kan importeren?

•u met de "Abonnementen" module makkelijk contracten kan beheren?

 

 

Komt o.m. aan bod in deze opleiding:

ABO Admin

•Artikelbeheer

•Klanten & verkoopsdocumenten (offerte, bestelling, verzendnota, factuur, KN, ...)

•Leveranciers & aankoopadministratie (orders, ontvangsten, ...)

•Algemeen gebruik van alle elementen

 

Kassabeheer

•Verkooppersoneel en instellingen, agendabeheer

•Aanmaken van een kasticket

•Toevoegen/wijzigen/wissen van artikels, kortingen, extra info per artikellijn

•Automatische meldingen en controles (voorraad, serienummer, .)

•Direct producten bijbestellen indien niet op voorraad

•Extra info/opmerkingen/standaardteksten op ticket, innen van een voorschot

•Gebruik van snelkassa, inscannen van artikels

•Verschillende betalingsmogelijkheden en overzichten

•Automatisch overzetten van kasticket naar factuur

•Openen kassa en kasafsluiting

•Ingave kosten, ontvangsten en overdrachten (in/uit kassa)

•Doorboeken kastiketten en kassa

•Overzicht betalingswijzen en afdrukken van lijsten en rapporten

 

Reparatiebeheer

•Techniekers aanmaken en instellingen

•Algemeen hersteloverzicht: mogelijke filters/selecties, zoeken op merk

•Aanmaak nieuwe herstelling via beschikbare data historiek klant

•Toevoegen extra uitleg, innen van voorschot

•Lijsten: defecten, status, serienummers

•Planning en reparatiedatum, locatie, afgewerkt of niet?

•Communicatie via SMS, e-mail (gebruik standaard teksten), telefoon (toegevoegd als contact)

•Interactie verkoopafdeling <> # herstellers technische dienst

•Afdrukken van ticket, reparatiebon, werkfiche, verzendnota, bestek, etiketten

•Agenda: mogelijke weergaven

•Agenda: toevoegen nieuw item, mogelijke attributen en instellingen

•Agendabeheer: opname planning/consultatie vanuit verkoopsdocumenten/reparaties

Wilt u meer informatie?