Gebruikershulp bij boekhouding

Assistentie nodig?

 

Boekhouden voor personen die er niet voor de volle 100% mee bezig zijn, zal steeds een tikkeltje specifiek (om niet te zeggen moeilijk) blijven.

 

Volgens het gezegde fouten maken is menselijk, het kan dus zeker voorkomen dat in een verkeerde periode werd geboekt of dat bij overdracht van het boekjaar de openstaande klanten en leveranciers nog niet volledig waren afgewerkt…

 

Hulp

•U (of uw collega) heeft een aankoopfactuur dubbel ingeboekt. Wat nu gedaan?

Remote support via Mikogo•Een nieuwe periode aanmaken, hoe zat dat ook al weer?

•Waar dien ik rekening mee te houden als ik mijn boekjaar wil overdragen?

•Ik factureer vandaag, maar wil zaken boeken ter afsluiting van vorige periode. Kan dit?

 

Een heleboel mogelijke vragen dus en in menig geval kan het fijn zijn om op gebruikershulp te kunnen rekenen.

 

Om verder geholpen te worden, dienen wij niet ter plaatse te komen (geen verplaatsingskosten). Met onze remote support tool kunnen we via een internetverbinding makkelijk op uw pc of werkstation inloggen en u zo verder bijstaan. Van op afstand kunnen we uw scherm zien en de controle van uw muis overnemen om desgevallend makkelijker zaken te kunnen tonen.

 

Uiteraard zijn wij ook bereikbaar via telefoon.

» Overzicht prijzen administratieve software

» naar ABO Admin stockbeheer en facturatie

» naar ABO Count boekhoudpakket

Wilt u meer informatie?