Koppeling verzendbedrijven

TaxiPost, TntPost, Kiala,

Klanten kunnen op de webshop zoeken. Klanten kunnen zich op de webshop aanmelden. Klanten kunnen op de webshop bestellen. Klanten kunnen op de webshop betalen.

 

Geïntegreerde betaalmogelijkheden

En dan komt het moment van verzending van de goederen. De bestelde producten dienen nog bij de klant te geraken. Ook hiervoor zijn verschillende opties mogelijk.

U kiest voor een e-commerce oplossing van ABO Software? Dan kiest u voor een maximaal aan geïntegreerde mogelijkheden!

Bij opmaak van de webshop kan een koppeling met verzend- en transportbedrijven (Taxi Post, TNT Post, …) worden opgenomen.

 

Track-and-trace

Voor de transportbedrijven die dit aanbieden, kunnen via een Track & Trace systeem bestellingen worden opgevolgd door de koper. Er moet dan ingesteld worden dat na ontvangst van de klantenbetaling en de verzendprocedure gestart werd de klant dan automatisch een mail ontvangt. In dat bericht komt dan de link naar de website van de betreffende transportfirma. De landingspagina komt dan overeen met de pagina waar de klant de transportstatus van zijn bestelde artikel kan volgen.

 

Kiala

Er kan ook geopteerd worden voor een samenwerking op basis van de Kiala afhaalpunten. Een groepering van winkelpunten, verspreid over het land, waar de bestelde goederen door de klant gratis afgehaald kunnen worden.

Ook via dit concept, kunnen pakketten gevolgd worden gedurende het transportproces.

Meer info op www.kiala.be

 

Alternatief op verzenden... laten ophalen

Volledigheidshalve vermelden we nog dat als u èn een webshop èn een fysiek verkooppunt (een winkel, een magazijn) heeft en wil u de mogelijkheid bieden dat klanten de goederen ter plaatste kunnen ophalen, dan  kan dit uiteraard ook voorzien worden onder het verzend/transport mogelijkheden.

.

Wilt u meer informatie?